sobota, 15 listopada 2014

chapter 6.

Minął tydzień, a ja dalej ignorowałam wiadomości i połączenia od Michaela. Starałam się także unikać go w szkole, co okazało się być trudniejsze niż myślałam.

Zaczęłam się zastanawiać, czy nie powinnam mu odpowiedzieć, kiedy nagle wszystko się skończyło. Wiadomości, połączenia, wszystko po prostu się skończyło. Nie było go też w szkole i zaczęłam się martwić.

Zdarzyło mi się mijać jego dom, kiedy pewnego dnia jechałam do sklepu i zauważyłam znak 'Na sprzedaż', stojący na trawniku. Gwałtownie nacisnęłam na hamulec i zatrzymałam się na środku ulicy przed jego domem.

Byłam zszokowana. Szybko otworzyłam drzwi i pobiegłam w kierunku domu Michaela, i kilkakrotnie nacisnęłam na dzwonek. Mężczyzna, który przypominał starszego Michaela, otworzył drzwi. Wyglądał na bardzo zmęczonego, a także nieco zdenerwowanego.

"Czym mogę służyć?" zapytał.

"Um po prostu się uh zastanawiałam czy Michael jest um w domu..." mój głos ucichł.

Jego tata wziął głęboki wdech. "Wydaje mi się, że powinnaś wejść do środka, kochanie."

"Gdzie jest Michael?" spytałam, tym razem z większą pewnością siebie.

"Michael i jego mama wrócili do Australii. Jego, uh, babcia jest bardzo chora i pomyśleliśmy, że lepiej będzie, jeśli wrócimy i jej pomożemy. Michael wyjechał dwa dni temu razem ze swoją mamą i jak tylko sprzedamy dom, ja również wyjeżdżam." powiedział jego tata smutnym tonem.

Usiadłam i dosłownie poczułam jak opadła mi szczęka. Nie wiedziałam, co powiedzieć. Nie miałam pojęcia, dlaczego byłam tak zdenerwowana, mam na myśli, że mnie i Michaela trudno było nazwać przyjaciółmi, prawda?

"Rozumiem, że to dla ciebie wielki szok, ale to jest najlepsze dla Mich- dla nas wszystkich..." wymamrotał jego tata.

"Cóż, dziękuję panie Clifford. Tak na marginesie bardzo przepraszam za to, że panu przeszkadzam" powiedziałam, wymuszając uśmiech.

"Wszystko w porządku, kochanie. Jestem pewny, że po prostu się martwiłaś."

Skinęłam głową, zanim zdałam sobie sprawę, że on nie ma pojęcia kim jestem. "Oh, tak w ogóle, mam na imię-"

"Rebecca" dokończył jego tata. Siedziałam z zdziwioną miną, dopóki nie zaczął mówić dalej. "Michael bardzo dużo nam o tobie powiedział. Zacząłem się nawet zastanawiać, kiedy przestanie."

Siedziałam tam, próbując zrozumieć, co pan Clifford właśnie mi powiedział. Nie mogłam wyrzucić jego słów 'Michael bardzo dużo nam o tobie powiedział.' z mojej głowy. Dlaczego Michael mógł powiedzieć swoim rodzicom o mnie?

Spojrzałam na swój telefon i zauważyłam, że jest o wiele później niż myślałam i musiałam wracać do domu. Podziękowałam tacie Michaela za to, że wyjaśnił mi całą sytuację, a on po prostu mnie przytulił.

"Michael bardzo za tobą tęskni, mam nadzieję, że o tym wiesz. Sprawiłaś, że był szczęśliwy, pierwszy raz od długiego czasu. Moja żona i ja chcieliśmy ci za to podziękować." powiedział pan Clifford z słabym uśmiechem na jego twarzy.

Odwzajemniłam jego uścisk i ukryłam swoją twarz, więc nie mógł zobaczyć, że się rumienię. Potem szybko pobiegłam ścieżką i wsiadłam do mojego samochodu. To była bardzo krótka jazda i kiedy dotarłam do domu, od razu pobiegłam na górę do swojego pokoju i zaczęłam płakać.

Dlaczego Michael nie powiedział mi, że się przeprowadza? Wiem, że go ignorowałam, ale wydaje mi się, że jeśli to było coś ważnego i mógł się bardziej postarać i mi powiedzieć. Chyba, że tak naprawdę nigdy się mną nie przejmował.

Moja mama i moja terapeutka zauważyły, że mój humor pogorszył się i straciłam tą odrobinę szczęścia, którą dał mi Michael, kiedy odkryłam, że się przeprowadził. Nikt nie wiedział, dlaczego, ale każdy mógł zobaczyć, że było ze mną co raz gorzej.

___________________________________

mogę prosić o chociaż jeden mały komentarz czy Ci się podobało? to mnie bardzo motywuje do dalszego tłumaczenia!

Pat.

5 komentarzy :

  1. omg, cudny rozdział! dziękuję, że tłumaczysz skarbie. z niecierpliwością czekam na następny rozdział, bo czuję niedosyt
    xx
    @whtshatninkid

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę mi się podoba, tłumacz dalej! :)

    @ViltisHerondale

    OdpowiedzUsuń
  3. Jezu, co jak to, jak on mógł wyjechac bez słowa, mikee nie, wracaj omg
    mam nadzieje ze wszystko sie ułoży i czekam z niecierpliwością na następny rozdział
    @fancygrandee

    OdpowiedzUsuń
  4. smutno mi teraz :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny jak zwykle <3. Tłumacz dalej :-*

    OdpowiedzUsuń

Szablon by xashewx